Algemeen

Consumenten worden het liefst benaderd via email

U hoeft niet bang te zijn dat het versturen van een digitale nieuwsbrief opdringerig overkomt. Uit onderzoek van Trinicom blijkt namelijk dat Nederlandse consument het liefst klant contact heeft middels email. Op de tweede plaats staat telefonisch contact.

Bedrijven kunnen profiteren van het feit de consument het liefst email contact heeft met een bedrijf. Met een digitale nieuwsbrief kan een bedrijf op een prettige manier klant contact onderhouden. Met deze digitale nieuwsbrief kan een bedrijf consumenten eenvoudig op de hoogte houden van de meest recente acties.

Waarschijnlijk vinden consumenten contact per email het prettigst omdat dit plaatsvindt op een tijdstip dat het hen uitkomt. Kortom, een consument vriendelijke aanpak. Schroom dus niet om te starten met email marketing. De consumenten vinden het immers de meeste prettige manier om contact te onthouden met een bedrijf.

TIP: met Emailman kunt u op een eenvoudige manier een digitale nieuwsbrief verzenden.

mailing consumenten